ŚNIADANIA

Dziś kilka propozycji śnadaniowych, co jeść ?

Podczas pobytów we Francji, załapałam nawyk słodkich śniadań i jakoś nie potrafię inaczej….Może raz na tydzień zjem jajecznicę:)
Ale przeważnie na śniadanie serwuję:

1. NA SŁODKO:

– kaszę jaglaną z owocami ( świeże, siemię lniane, sezam, amarantus) do tego masło orzechowe, owoce – w zależności od pory roku – sezonowe:)
– owsianka zamiast kaszy jest moją alternatywą – dodatki podobne:)
Do picia tylko kawa! I woda z sokiem z cytryny i imbirem:)

14625585_10210657767068906_580047097_o 14585816_10210657913272561_486050934_o 14593324_10210657772509042_932326240_n 14599932_10210657824030330_5148776_o 14608121_10210657766788899_1584822761_n 14618689_10210657894072081_1920266968_o 14618813_10210657823070306_2033138062_o

14642619_10210657716507642_1646222267_n

2. Opcja kiedy się speiszę – KOKTAJLE:

Różne różniste, często zmiksowane płatki owsiane, lub baza bananowa, dodaję nasiona Chia:

14625489_10210657714787599_1609872716_n 14580399_10210657705867376_712220125_n 14593392_10210657913392564_1308261160_n 14625473_10210657702147283_261583057_n

3. JEJECZNICA LUB KANAPKI:

14608185_10210657897392164_1354187482_n 14585807_10210657914512592_1684389330_o

14619888_10210657716307637_701493258_n

 

4. Totalna fanaberia – zazwyczaj weekendowa, kiedy mamy czas na przygotowanie:  OMLETY, PLACKI BANANOWE, FIT CIASTKI:

20160128_143617 14593648_10210657772709047_454355654_n 14600544_10210657915992629_384399115_o 14627887_10210657708787449_1272822534_n 14643003_10210657770108982_642184340_n

SMACZNEGO!!!

Pamiętaj, żę śniadanie jest podstawowym posiłkiem w ciągu dnia, dodaje energii i siły, nie wychodź z domu bez śniadania!

Zapisz

Zapisz się do FitStreetowego newslettera i bądź na bieżąco z nowościami na blogu oraz ofertami FitStreet Concept!