Jak podnieść pośladki? Jak ujędrnić pupę? Jak nadać jej kształt?

Płaska pupa to problem niejednej z nas.
Każda marzy o pupie w kształcie serduszka, jabłuszka, czy czego tam sobie zażyczy….
Dobra wiadomość jest taka, że pupa czyli pośladkowy wielki to taki mięsień, który łatwo wytrenować.
Co to oznacza? Otóż – efekty zauważysz bardzo szybko, pod warunkiem, że będziesz wykonywała dość skrupulatnie i przede wszystkim regularnie, ćwiczenia ku temu wskazane:)

 

Już  teraz podnieś swoje cztery litery z kanapy, zostaw Facebooka w spokoju, podaruj sobie super trening. Poczujesz się lepiej, a Twoje pośladki Ci podziękują. Ćwiczenia są dość proste.

Pracujące mięśnie poprawiają krążenie krwi i limfy oraz “rozbijają” komórki tłuszczowe. Zwiększają też swoją masę. I o to chodzi. Bo kalorie spalane są właśnie w mięśniach – im częściej ćwiczą i im większa ich masa, tym szybciej pozbędziemy się niechcianej tkanki tłuszczowej. Regularne ćwiczenia ujędrnią uda i pośladki, a dzięki temu zmniejszą cellulit.

Wplataj w swój plan treningowy ćwiczenia takie jak:

1.  Deep Squat – głębokie przysiady

2. Przysiad na przemian z unoszeniem nogi w bok

3. Przysiad Sumo – szeroki rozkrok

4. Wykroki do przodu

5. Unoszenie pośladków do góry w podporze na rękach

6. Przysiad – wykop, na zmianę prawa i lewa noga

7. Unoszenie miednicy w leżeniu na płasko.

 

To tylko przykładowe ćwiczenia, ale dośc proste, możesz je wykonywać także w domu.

To co czas na rzeźbę, u mnie masa już jest;)

 

DSC_0024 DSC_0029 DSC_0033 DSC_0035 DSC_0037 DSC_0070 DSC_0080

Za foty dziękuję: Sasiek <3

 

 

Zapisz