Joga na chacie lub bardziej poetycko Home Yoga – to rozwiązanie, które Ci proponuję w trakcie wakacji.

Nie masz czasu na zajęcia grupowe, nie lubisz tłumów na sali, martwisz się, że sobie nie poradzisz lub nie jesteś na tyle rozciągnięty/a aby móc ćwiczyć w fitnessclubie lub szkole jogi?

Po pierwsze treningi personalne, ale o tym w kolejnym poście, a po drugie joga w domu.

Nie musisz mieć maty, nie potrzebujesz specjalnego stroju.
Poświęć codziennie 15 minut na rozciąganie w jogowych pozycjach.

Tyle wystarczy, aby Twoje ciało nabrało gibkości, sprężystości i mobilności.

Dwa miesiące, codziennie po 15 minut.
W domu lub jeśli wolisz w pracy.
Rano, w południe, wieczorem.
Kiedy tylko chcesz.

Chodzi o to, aby pracować regularnie, bo dzięki temu uzyskasz takie efekty, które chcesz.

Różnicę zobaczysz już po tygodniu codziennej praktyki, a poczujesz jeszcze szybciej:)

 

Wykorzystaj domowe sprzęty, meble lub swoich domowników.

Niech praktyka będzie też zabawą.

Ściana, stół, krzesło – praca w parach.

Joga to nic innego jak świetna zabawa:)

Podejmij wakacyjne wyzwanie, będę Cię wspierać i motywować.
15 minut dla Twojego pięknego ciała.

Po co to wszystko?

Dla zdrowia, dla dobrego samopoczucia, dla siebie samego/samej.

Zdrowe plecy, prawidłowa postawa, niwelujemy bóle kręgosłupa, uczymy się pracy z oddechem, pracujemy nad stabilizacją. Napinając i rozluźniając wszystkie mięśnie pracuje całe ciało.

 

Krótki instruktaż będzie na You Tubie, dziś zachęcam do kruka:

Zaczynamy wakacje z jogą!

Follow me on:

Instagram, Twitter, Facebook, You Tube !