No dobrze, to jest ten moment, kiedy należy wspomnieć kilka słów o naszych domowych trenerach.
Nie masz czasu na treningi w fitness clubie lub na siłowni, wolisz ćwiczyć w domu, ale nie wiesz jak się za to zabrać? z kim ćwiczyć? od czego zacząć? jakie ćwiczenia dobrać???

 

Ja też zaczynałam ćwiczenia w domu, postaram Ci się pomóc, charakteryzując krótko instruktorów, którzy pojawili się na mej drodze, wirtualnych instruktorów rzecz jasna:)
1. EWA CHODAKOWSKA
Zacząć należy, a nawet trzeba, bo nie ma co kryć, ale to Ona zapoczątkowała mofę na fit i zmotywowała wszystkie kanapowe mimozy do aktywności fizycznej jakieś 4 lata temu, już wiadomo o kogo chodzi: Ewka Chodakowska we własnej osobie.
Mój pierwszy trening z Chodakowską to Skalpel 3,5 roku temu, potem był Turbo, Killer i pozostałe filmy typu 6-cio minutówki. Przemaglowałam książkę i 30 dni jota w jotę. Wyrzeźbiłam nogi, wysmukliłam swoje ciało, ale organizm przyzwyczajał się do tego typu treningów, a ja znudziłam się trochę, więc zaczęłam szukać dalej.
2. ANNA LEWANDOWSKA
Potem pojawiła się nasza druga fit celebrytka Anna Lewandowska.
Ładna strona, ciekawe i smaczne przepisy na zdrowe menu, a ćwiczenia hmm….
Kilka razy wybrałam trening w parach oraz pierwszy raz usłyszałam właśnie u niej o Tabacie:
3. TOMASZ CHOIŃSKI
Mężczyzna promowany przez ww. Ewę Chodakowską.
Fajne 7 minutowe ćwiczenia, można łączyć w całość i uzyskać trening 35 minutowy, całkiem ciekawe ćwiczenia, nie ma nudy, a w krótkim czasie wykonujemy pełny zestaw ćwiczeń.
4. GYM BREAK = SZYMON GAŚ&KAŚKA KĘPKA
Moje ulubione treningi polskich trenerów. Krótkie, intensywne, ale angażujące całe ciało, Ćwiczenia nie są ani nudne, ani trudne. Full Body workout w 30 minut. Super moc!
5. KASIA BIGOS
Uwielbiam czytać jej bloga, super porady, mądre teksty, a także ciekawe treningi w zakładce:
<Ćwicz z Kasią Bigos>
Próbowałam kilku zestawów, precyzyjnie, doskonale opowiada o każdym ćwiczeniu.
6. NATALIA GACKA
Super ćwiczenia z obciążeniem. Najbardziej też lubię propozycję Tabaty w wersji Natalii:
Czas na zagraniczne fittneski:
7. MEL B
Tak, z nią też ćwiczyłam, piekło wszystko, można super wyrzeźbić całe ciało z byłą Spicetką, ale jak dla mnie te treningi są  nudne i dłużące się. Mel B. preferuje dużą ilość powtórzeń, aby zmęczyć mięsień, ja nie mam cierpliwośći:/
8. TRACY ANDERSON
Trenerka Madonny i innych gwiazd. Dla odmiany nie najbardziej newralgiczna część naszegfo ciała czyli uda, pupa, pośladki, tylko biceps i triceps. Tracy opracowała trening krótkich ruchów, szybkich i wyczerpujących na całe ciało, ale najbardziej lubię jej ćwiczenia na mięśnie barków, ramion:
9.  SONIA TLEV
Tę wysoką i super szczupłą trenerkę wypatrzyłam na Instagramie. Tam ma najwięcej swoich zwolenników. Na You Tube tylko kilka krótkich filmików. Jej ćwiczenia charakteryzują się krótkimi setami, na poszczególne partie, zwłaszcza nogi!!!
10. EMILY SKY
Piękna, wysportowana, zawsze uśmiechnięta, łamie stereotypy treningów i diety:)
Jej słynne zdjęcie wykonane przed i po treningu, w zależności od ustawienie, ułożenia i pory dnia zrobiło furorę na FB. Dziewczyna ma do siebie dystans, a ćwiczenia które prezentuję, zadowolą każdą z Pań:)

Mam nadzieję, że pomogłam Wam choć trochę w wyborze trenerów domowych. Wymieniłam tylko 10 osób, ale w Internecie jest tego ogrom. Wszystkie wyżej wymienione zostały przeze mnie sprawdzone. Każdy może wybrać dla siebie, swoje ulubione zestawy ćwiczeń, mieszać, miksować, zamieniać. Ważne, aby nie przyzwyczajać ciała do jednego treningu.

*Zdjęcie: Nike/Pinterest